FRONTAL

Coş Cumpărături

[ 0 ] Piese
Trimite Comanda
 x 
Coş gol

Căutare Produse

CATEGORII PRODUSE

Autoturisme
Curea distributie
Accesorii/Piese mici
Curea distributie/Set
Amortizor vibratii
Brat de tensionare
Curea distributie
Intinzator curea (Sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set curea distributie
Set role
Curea transmisie cu caneluri/Set
Amortizor vibratii
Brat de tensionare
Curea transmisie cu caneluri
Intinzator curea (Sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set curea transmisie cu caneluri
Set role
Curea trapezoidala/Set
Curea de transmisie trapezoidala
Rola de ghidaj
Set curea transmisie
Fulie curea
Mufa ambreiaj flexibila
Sistem roata libera, generator
Electrice
Acumulator
Filtre
Filtru aer
Filtru combustibil
Filtru habitaclu
Filtru hidraulic
Filtru sistem racire
Filtru ulei
Motor
Control distributie
Curea distributie/Rola de tensionare/Rola de ghidare
Amortizor vibratii
Brat de intindere
Capac curea distributie
Curea de distributie
Intinzator de curea (Sistem de intindere)
Rola de tensionare
Rola ghidare/conducatoare
Set curea de distributie
Set role
Motor complet/Subansamble
Suspensie
Amortizor
Arc spirala
Elemente suspensie
Piese componente
Reglaj garda la sol/Suspensie hidraulica
Rulment sarcina
Set element directie, complet
Suspensie/directie/roti
Articulatie/set de reparatie
Set reparatie
Articulatii
Rotula inferioara/superioara
Bucse/bara stabilizatoare
Cautare articol dupa grafica
Directie/bucsi, rulmenti
Elemente directie(bieleta directie, antiruliu,cap bara)
Lagar/Fixare
Stabilizare/Rigidizare
Bara torsiune
Bieleta antiruliu
Rigidizari
Stabilizator
Suport ansamblu amortizor-arc
Suport/Corp/Montant ax
Corp ax
Suport ax
Autoutilitare
Antrenare cu curea/Curea distributie
Accesorii/Piese mici
Curea distributie/Piese
Amortizor vibratii
Brat intindere
Curea distributie/Set
Intinzator curea (sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set role
Curea transmisie cu caneluri/Piese
Amortizor vibratii
Brat tensionare
Curea transmisie cu caneluri/Set
Intinzator curea (sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set role
Curea trapezoidala/Set
Curea de transmisie trapezoidala
Role
Set curea trapezoidala
Fulie curea
Mufa ambreiaj flexibila
Set curele
Sistem roata libera, generator
Electrice
Acumulator
Acumulator
Filtre
Filtru aer habitaclu
Filtru aer
Filtru combustibil
Filtru hidraulic servodirectie
Filtru hidraulic sistem
Filtru hidraulic transmisie
Filtru radiator racire
Filtru ulei
Motor
Control distributie motor
Curea distributie/Echipament
Amortizor vibratii
Brat de tensionare
Capac curea distributie
Curea distributie/Set
Intinzator curea (sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intindere
Set role
Lubrifiere
Uleiuri
Suspensie
Amortizor
Arc/Set suspensie
Montanti suspensie
Piese suspensie
Piese componente
Reglaj garda la sol/Suspensie hidraulica
Suspensie cabina sofer
Amortizor, cabina sofer
Burduf arc pneumatic, cabina sofer
Suspensie roata
Articulatii sarcina/ghidare
Bucsa/Bara
Cautare articol dupa grafica
Cuplaj directie/Elemente asamblare
Elemente directie
Stabilizator/Elemente
Suport/Corp/Montant ax
Corp ax
Suport ax
Axa
Suspensie
Amortizor
Arc/Set suspensie
Suspensie roata
Bucsa/Bara
Cautare articol dupa grafica
Elemente directie
Stabilizator/Elemente
Suport/Corp/Montant ax
Corp ax
Suport ax
Motor
Curea distributie
Curea distributie/Set
Amortizor vibratii
Brat de tensionare
Intinzator curea (Sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set role
Curea transmisie cu caneluri/Set
Amortizor vibratii
Brat de tensionare
Intinzator curea (Sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set curea transmisie cu caneluri
Set role
Curea trapezoidala/Set
Curea de transmisie trapezoidala
Rola de ghidaj
Fulie curea
Mufa ambreiaj flexibila
Sistem roata libera, generator
Distributie
Curea distributie/Intinzator/Ghidaj
Amortizor vibratii
Brat tensionare
Capac curea distributie
Curea distributie
Intinzator curea (Sistem de intindere)
Rola ghidare/conducatoare
Rola intinzatoare
Set curea distributie
Set role
Filtru

GĂSEŞTE-NE PE FACEBOOK

REMSA

Denumirea: REMSA S.A.
Ţara de origine: Spania
Înfiinţat la, sediu: 1970, Pozuelo de Alarcón, Madrid, Spania
ISO, certificate de calitate: ISO 9001
Web: www.remsa.com

Highlights

  • Calitate OE (calitate originală)
  • Raport excelent calitate/preţ

Informaţii de interes

Remsa, înfiintata cu peste 40 de ani în urma, este acum o companie lider în productia de componente pentru sistemul de frânare pentru autoturismele si autovehiculele comerciale usoare europene, americane si asiatice. Compania are 12 unitati de productie (cu o productie de 20 milioane seturi placute de frâna/an si 20 milioane discuri frâna/an si un obiectiv pe masura: productie totala 400.000 piese/zi) în Europa si America pentru a raspunde cererilor în crestere de pe piata independenta a pieselor de schimb.

Dezvoltîndu-si continuu materialele de frictiune si procesul de productie, Remsa poate face fata în orice moment exigentelor impuse de înalta performanta. Remsa realizeaza produse de cea mai buna calitate pentru o siguranta sporita, având una dintre cele mai complete game de placute de frâna pentru industria auto. Remsa produce placute de frâna de cea mai buna calitate, fapt atestat de certificarile în domeniul calitatii obtinute de la organizatii internationale prestigioase: K.B.A. (T.U.V. Germania), F.M.S.I. Lloyd’s Register ISO 9001 (Lloyd’s register), ECE-R90 (U.E.) etc.

Ce este ECR R-90? Datorita dezvoltarii pietei si a cresterii numarului de marci ce opereaza pe piata pieselor de schimb, administratia europeana a introdus o serie de normative specifice pentru a putea fixa niste criterii de calitate pentru câteva piese de maxima siguranta. Aceste certificate sunt legate exclusiv de calitatea placutele de frâna si de aceea sunt independente de alte certificate (cum ar fi ISO, AENOR etc) care aproba procedurile de management pentru orice tip de companie. Unul dintre aspectele cele mai importante din ECE R-90 este cel legat de performantele placutelor de frâna. Acestea nu numai ca trebuie sa fie identice cu cele pentru OE, dar trebuie sa depaseasca rezultatele de senzitivitate în raport cu viteza.

Cine sunt cei care certifica ECE R-90? Controalele si testele sunt efectuate de oficialitati autorizate, din partea fiecarui membru al UE. Placutele de frâna Remsa au depasit cu succes testele ECE R-90 din Essen TUV (Germania) si din Torrejon de Ardoz INTA (Spania). Tarile în care R-90 a fost certificat sunt usor de recunoscut printr-un numar plasat dupa litera E conform cu notatia oficiala. De exemplu: E1 este pentru Germania si E9 este pentru Spania.

Una dintre cele mai bune recunoasteri a calitatii produselor sale este prezenta sa în calitate de furnizor de echipament de prim montaj la o multitudine de marci auto.

Care este procedura de certificare a ECE R-90? Certificarea este un proces dificil si costisitor pentru producatorii de placute de frâna în ceea ce priveste investitiile. Procesul poate fi sumarizat la o serie de teste si controale de calitate. Performantele placutelor împreuna cu strictele teste de laborator au aratat ca produsele Remsa se încadreaza cu succes în cerintele ECE R-90. Pentru garniturile de frictiune, conditiile grele de lucru sunt recreate virtual cu ajutorul unor simulatoare avansate tehnologic, foarte sofisticate. Aceste rezultate sunt garantate si de teste de drum, odata ce vehiculul a fost echipat cu fiecare referinta în parte.

Teste de drum: În functie de tipul de vehicul testele pentru produse de frânare sunt efectuate echipând vehiculul cu o multitudine de senzori speciali care sunt capabili sa indice presiunea din circuitul de frânare, forta la pedala, temperatura discului de frâna si deceleratia autovehiculului.
Un test standard de tip 0 Printr-o serie de frânari la diferite viteze si stari de încarcare, testul verifica performantele pentru diferite situatii de frânare: de serviciu si la frânari de urgenta sau conditii deosebite. Acest proces este o repetare a testelor efectuate de producatorul vehiculului în concordanta cu reglementarile oficiale.

Testul de fading al frânarii în conditii de supraîncalzire: Mai întîi, o serie de 15 frânari consecutive la viteza mare este efectuata pentru a aduce frânele la cele mai extreme conditii de temperatura. Dupa aceea performantele obtinute sunt comparate cu cele obtinute înainte de supraîncalzirea frânelor.

Testul de echivalenta a eficientei în conditii normale: Cu vehiculul încarcat la sarcina maxima, la o temperatura a frânelor de 100 °C si la o viteza de 80 km/h, se va efectua o serie de 6 frânari consecutive la diferite presiuni, pe fata si pe spate, pâna ce vehiculul se va opri. Acest test este facut pentru a fi siguri ca toleranta de presiune a piesei de schimb variaza în limita a 15% în comparatie cu echipamentul original.

Testul sensibilitatii la viteza: Mentinînd presiunea aflata în testul trecut pentru a obtine o deceleratie de 5m/s2, acelasi tip de test este facut la trei viteze diferite 65km/h, 90 km/h si 135 km/h. Acest lucru asigura ca performantele de frânare sunt independente de viteza vehiculului.

Teste de laborator: Dupa testele explicate mai sus, urmeaza o serie de teste mecanice: Testul de compresibilitate: Se verifica compresibilitatea placutei de frâna. Aceasta nu trebuie sa depaseasca 5% din grosimea proprie la o temperatura de 400 °C.

Produse în oferta FRONTAL

  • Placute de frâna
  • Saboti frâna
  • Discuri frâna
  • Kit de superprecizie

REMSA REMSA REMSA REMSA

Premium templates by www.bigtheme.net free download.

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de